بهترین عطر نه
کارشناسان صنعت عطرسازی، تبلیغات و بازاریابی را مهمترین ادله در ساخت اعتقاد و باور نه بودن بو و مردانه بودن ادکلن می دانند. اما شاید ازآنجایی‌که ادکلن دارنده الکل بیشتری میباشد، برای بعداز تصحیح آقایان به کارگیری میگردد و این مسئله،‌ اعتقاد مردانه‌بودن ادکلن را طولانی تر نموده است.

در سال‌های در بین ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی، شاهد موجی از عطرهایی بودیم که از جانب سلبریتی‌ها عرضه شد. در‌این مقطع‌ی هنگامی نیز سلبریتی‌های مرد، ادکلن‌های مختلفی را معرفی کردند تا یک توشه دیگر اعتقاد و باور مردانه‌بودن ادکلن تقویت شود. در‌این در میان خانم‌هایی که در پی شایسته ترین بو نه بودند نیز در معرض تبلیغات سلبریتی‌ها از عطرهای نه قرار گرفتند.

بو یا این که ادکلن؟ نه یا این که مردانه؟


از قرار مشخص و معلوم زمانه منحصربه‌فرد بودن ادکلن برای آقایان و بو برای خانم‌ها به انتها رسیده میباشد. مردان مدرن کمتر در ادامه عطرهای منحصر به فرد سلبریتی‌ها می‌باشند و عطر‌ای را می‌پسندند که بازتابی از شخصیت آنها باشد. خانم‌ها نیز پافشاری خاصی ندارند که مطلقاً بو بخرند و از ادکلن های خوشبو نیز استقبال و به کارگیری می نمایند. در واقع ازبین رفتن یقین منحصر به فرد‌بودن ادکلن برای آقایان و بو برای خانم‌ها، آینده‌ای براق را پیش روی صنعت عطرسازی قرار می دهد، به دلیل آنکه عطرسازان دارای اسم و رسم با ارتقا دامنه‌ی عطرها و ادکلن‌ها برای خانم‌ها و‌ آقایان، عطر‌های خوشبوتری را روانه‌ی بازار می کنند و حتی خلل‌پسند‌ترین مشتری‌ها که در پی شایسته ترین بو نه یا این که مردانه میگردند نیز عطر‌‌ای مناسب و دلنشین را پیدا خواهند کرد.

صحبت آخری

در‌این نوشتار همت کردیم شمارا با گونه های عطر ها مبتنی بر غلظت آشنا کنیم تا بدانید فرق ادکلن و بو چه میباشد و این شبهه برای مدام برطرف شود که ادکلن و رایحه برای جنسیت خاصی تنظیم و ساخت میگردد. شما نیز می‌توانید ضمن برخوردار کردن ما از ایده ها خویش با مراجعه با وب سایت اردمی و رمز زدن به بخش رایحه و ادکلن، شایسته ترین عطر ها را با مطلوب‌ترین هزینه و اطمینان از اصالت فرآورده، گزینش و خریداری فرمایید.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها